Для учнів 5 - 6 класів. Тим хто хоче отримати додаткові оцінки з математики, пропоную розв'язати ці задачі
1. Дано числа: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. Розташуйте їх так, щоб суми на кожній стороні трикутника були рівними: а) одному парному числу; б) одному непарному числу; в) трьом послідовним натуральним числам.
1. Дано числа: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. Розташуйте їх так, щоб суми на кожній стороні трикутника були рівними: а) одному парному числу; б) одному непарному числу; в) трьом послідовним натуральним числам.
2. Поставте між числами довільні арифметичні дії(без повторень знаків дій) так, щоб виконувалась рівність: 6 3 3 = 6 3 3.
3. Дід сам випиває діжечку квасу за 14 днів, а разом з бабою випиває таку ж діжечку квасу за 10 днів. За скільки днів одна баба вип'є таку ж діжечку квасу?
4. Якими способами можна видати зі складу 185 кг фарби, за допомогою лише відер вагою 16 кг, 17 кг, 21 кг? Запиши усі можливі розв'язки.
3. Дід сам випиває діжечку квасу за 14 днів, а разом з бабою випиває таку ж діжечку квасу за 10 днів. За скільки днів одна баба вип'є таку ж діжечку квасу?
4. Якими способами можна видати зі складу 185 кг фарби, за допомогою лише відер вагою 16 кг, 17 кг, 21 кг? Запиши усі можливі розв'язки.
5. У два бідона вміститься десять з половиною літрів води. Якщо б об'єм першого бідона був у два рази більше, а об'єм другого бідона на 8 л більше, ніж в дійсності, то загальний об'єм подвоївся б. Який об'єм кожного бідона?
Немає коментарів:
Дописати коментар